VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

Algemeen

HockeyLoverz is verplaatst naar 2022, hoe nu verder?

Indien jij een ticket hebt aangeschaft voor 2021 is het ticket geldig voor volgend jaar. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is het ticket overzetten naar volgend jaar. Je hebt dit tot 3 oktober kunnen doen via jouw persoonlijke HockeyLoverz account. De nieuwe data zijn inmiddels bekend: W1 8, 9 en 10 juli & W2: 15, 16 en 17 juli 2022. Mits jij deze beide data niet beschikbaar bent heb je recht op een restitutie van het inschrijfgeld. Zie de verdere FAQ voor meer informatie over het aanvragen van een restitutie.

Voor welk weekend is mijn ticket volgend jaar geldig?

Voor één van de twee weekenden (8-9-10 juli of 15-16-17 juli 2021); voorafgaand aan de inschrijvingen van 2021 krijgt jullie teamcaptain het privilege een keuze te maken welk weekend voor jou (en je team) de voorkeur heeft.

Ik ben te laat met het kiezen van een ticketoptie

Heb je niet voor 3 oktober de keuze gemaakt tussen het overzetten van jouw ticket, het aanvragen van een restitutie of het doneren van jouw ticket? Dan is dit alsnog mogelijk! Stuur ons een mail met jouw accountcode, e-mailadres en eventueel rekeninggegevens, zodat we dit alsnog kunnen regelen! 

Opties

Welke opties heb ik als ticket koper?

Alle ticket kopers hebben de mogelijkheid om het ticket over te zetten naar volgend jaar, een restitutie aan te vragen of het ticket te doneren aan de organisatie.

Hoe kies ik een optie?

Je kiest een optie door vanaf 13 september in te loggen via jouw persoonlijke HockeyLoverz account. Via het dashboard heb je de mogelijkheid om een van de opties te kiezen. Voucher houders dienen hun gegevens opnieuw door te geven via het account zodat wij dit kunnen controleren.

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Mocht je echt niet kunnen op één van de vervangende data, dan heb je de mogelijk om een restitutie aan te vragen. Dit doe je door voor de optie “restitutie” te kiezen via het account. Ben je te laat? Dan is dit nog mogelijk door een mail te sturen (vermeld hierbij jouw accountcode, e-mailadres en rekeninggegevens). 

Wij hopen jou natuurlijk volgend jaar terug te zien om HockeyLoverz dubbel zo hard in te halen! Je zou ons enorm helpen door te kiezen om jouw ticket te bewaren voor volgend jaar in plaats van het geld terug te vragen.

Tot wanneer kan ik een restitutie aanvragen?

Je hebt tot 1 oktober 2021 de mogelijkheid om een restitutie aan te vragen via jouw persoonlijke HockeyLoverz account. Mocht je te laat zijn, stuur dan een mail met de benodigde gegevens. 

Krijg ik een bevestigingsmail?

Zodra de deadline voor het aanvragen van een restitutie gesloten is, controleren wij alle aanvragen en sturen wij een bevestigingsmail. Deze wordt verstuurd naar het e-mailadres welke gekoppeld is aan het ticket. Dit kan dus enkele weken duren. Ben jij te laat? Dan ontvang je geen bevestigingsmail. 

Ik heb mijn geld nog niet terug

Dat is niet de bedoeling! Stuur ons even een mail zodat we dit uit kunnen zoeken en kunnen zorgen dat dit alsnog uitgevoerd wordt.

Kan ik nog van ticketoptie wisselen?

Het is mogelijk om van optie te wisselen. Stuur ons hiervoor een mail zodat we dit in gang kunnen zetten. 

Betalingen

Wanneer wordt de restitutie van mijn ticket uitgevoerd?

Alle aangevraagde restituties zijn begin november uitgevoerd. Mocht je nog niks binnen hebben, stuur dan een mail naar ons zodat we dit uit kunnen zoeken.

Ik ben al in het bezit van een voucher, krijg ik hier geld van terug?

Ben je al in het bezit van een voucher? Dan heb je recht op een restitutie van het inschrijfgeld. Vanwege het feit dat er heel veel tickets zijn overgedragen en rekeningnummers zijn veranderd zijn wij genoodzaakt alle gegevens opnieuw te inventariseren. Je hebt vanaf nu de mogelijkheid om de benodigde gegevens in te vullen via jouw persoonlijke Hockeyloverz account, zodat wij jouw voucher-tegoed kunnen restitueren.

Ik heb borg betaald, wat gebeurt hiermee?

De borg is automatisch teruggestort op de rekening waarmee dit betaald is.

Ik heb een legertent geboekt voor het team

De legertent wordt automatisch teruggestort op de rekening waarmee dit betaald is.

Ik heb andere extra’s betaald, wat gebeurt hiermee?

Munten, parkeertickets en kluisjes worden automatisch teruggestort op de rekening waarmee dit betaald is.

Ik heb een VIP-upgrade gedaan

De VIP-upgrade blijft geldig voor volgend jaar wanneer je ervoor kiest om het ticket te behouden. Kies jij voor een restitutie, dan wordt de VIP-upgrade binnenkort overgemaakt.

Ik heb extra toelage betaald

De extra toelage voor kleine teams zal uiterlijk eind november uitgevoerd worden. Dit wordt overgemaakt op het rekeningnummer waarmee dit is betaald.

Overig

Ik wil mijn ticket doneren aan jullie?

Dat is superlief! <3 In dat geval kan je via jouw HockeyLoverz account voor de optie ‘doneren’ kiezen.

Mijn vraag stond er niet tussen?

Heb je toch nog onbeantwoorde vragen? Mail dan even naar ons. In verband met de drukte kan het zijn dat het wat langer duurt voordat je een antwoord ontvangt, ook hier vragen we om begrip en geduld.

Ik kan niet inloggen op mijn account

Lukt het jou niet om in te loggen of heb je inmiddels een nieuw e-mailadres? Stuur dan een mail en we zorgen dat dit opgelost wordt!

Contact

Postadres
Berkelse Poort 147
2651 JX Berkel en Rodenrijs

Productiekantoor
De Heinen 1
5371 MJ Ravenstein

Partners

.