VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

Algemeen

HockeyLoverz is verplaatst naar 2022, hoe nu verder?

Indien jij een ticket hebt aangeschaft voor 2021 is het ticket geldig voor volgend jaar. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is het ticket overzetten naar volgend jaar. Dit doe je vanaf 13 september via jouw persoonlijke HockeyLoverz account. De nieuwe data zijn inmiddels bekend: W1 8, 9 en 10 juli & W2: 15, 16 en 17 juli 2022. Mits jij deze beide data niet beschikbaar bent heb je recht op een restitutie van het inschrijfgeld. Zie de verdere FAQ voor meer informatie over het aanvragen van een restitutie.

Ik heb nog geen e-mail met info ontvangen?

Deze e-mail is op 3 september 2021 verstuurd naar alle ticket houders die een ticket hebben gekocht via de officiële kanalen van Hockeyloverz (ons inschrijfsysteem). Let op; alleen de volledige accounts ontvangen een e-mail, omdat alleen die contactgegevens bij ons bekend zijn. Het betreft een automatische mailing, dus het kan zijn dat deze in de ongewenste mailbox terecht is gekomen. Mocht ook dit niet het geval zijn, vind je alle informatie uit de desbetreffende e-mail ook terug op deze pagina.

Voor welk weekend is mijn ticket volgend jaar geldig?

Voor één van de twee weekenden (8-9-10 juli of 15-16-17 juli 2021); voorafgaand aan de inschrijvingen van 2021 krijgt jullie teamcaptain het privilege een keuze te maken welk weekend voor jou (en je team) de voorkeur heeft.

Opties

Welke opties heb ik als ticket koper?

Alle ticket kopers hebben de mogelijkheid om vanaf 13 september het ticket over te zetten naar volgend jaar, een restitutie aan te vragen of het ticket (deels) te doneren.

Hoe kies ik een optie?

Je kiest een optie door vanaf 13 september in te loggen via jouw persoonlijke HockeyLoverz account. Via het dashboard heb je de mogelijkheid om een van de opties te kiezen. Voucher houders dienen hun gegevens opnieuw door te geven via het account zodat wij dit kunnen controleren.

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Mocht je echt niet kunnen op één van de vervangende data, dan heb je de mogelijk om een restitutie aan te vragen. Dit doe je door voor de optie “restitutie” te kiezen via het account. Wij hopen jou natuurlijk volgend jaar terug te zien om HockeyLoverz dubbel zo hard in te halen! Je zou ons enorm helpen door te kiezen om jouw ticket te bewaren voor volgend jaar in plaats van het geld terug te vragen.

Tot wanneer kan ik een restitutie aanvragen?

Je hebt van 13 september tot 1 oktober 2021 23:59 de mogelijkheid om een restitutie aan te vragen via jouw persoonlijke HockeyLoverz account.

Krijg ik een bevestigingsmail?

Zodra de deadline voor het aanvragen van een restitutie gesloten is, controleren wij alle aanvragen en sturen wij een bevestigingsmail. Deze wordt verstuurd naar het e-mailadres welke gekoppeld is aan het ticket. Dit kan dus enkele weken duren.

Ik kan niet inloggen op mijn account?

Lukt het jou niet om in te loggen of heb je inmiddels een nieuw e-mailadres? Stuur dan een mail naar info@hockeyloverz.nl en we zorgen dat dit opgelost wordt!

Betalingen

Ik ben al in het bezit van een voucher, krijg ik hier geld van terug?

Ben je al in het bezit van een voucher? Dan heb je recht op een restitutie van het inschrijfgeld. Vanwege het feit dat er heel veel tickets zijn overgedragen en rekeningnummers zijn veranderd zijn wij genoodzaakt alle gegevens opnieuw te inventariseren. Je hebt vanaf nu de mogelijkheid om de benodigde gegevens in te vullen via jouw persoonlijke Hockeyloverz account, zodat wij jouw voucher-tegoed kunnen restitueren.

Ik heb borg betaald, wat gebeurt hiermee?

De borg is automatisch teruggestort op de rekening waarmee dit betaald is.

Ik heb een legertent geboekt voor het team

De legertent wordt automatisch teruggestort op de rekening waarmee dit betaald is.

Ik heb andere extra’s betaald, wat gebeurt hiermee?

Munten, parkeertickets en kluisjes worden automatisch teruggestort op de rekening waarmee dit betaald is.

Ik heb een VIP-upgrade gedaan

De VIP-upgrade blijft geldig voor volgend jaar wanneer je ervoor kiest om het ticket te behouden. Kies jij voor een restitutie, dan wordt de VIP-upgrade samen met het ticket teruggestort.

Wanneer wordt de restitutie van mijn ticket uitgevoerd?

Iedereen in het bezit van een ticket of voucher heeft een mail van ons ontvangen. Hierin staat aangegeven dat de restitutie c.a. 25 oktober 2021 plaats zal vinden.Wij hopen dit zo snel mogelijk uit te kunnen voeren!

Overig

Ik wil mijn ticket doneren aan jullie?

Dat is superlief! <3 In dat geval kan je via jouw HockeyLoverz account voor de optie ‘doneren’ kiezen.

Mijn vraag stond er niet tussen?

Heb je toch nog onbeantwoorde vragen? Mail dan naar info@hockeyloverz.nl. In verband met de drukte kan het zijn dat het wat langer duurt voordat je een antwoord ontvangt, ook hier vragen we om begrip en geduld.

Contact

Postadres
Berkelse Poort 147
2651 JX Berkel en Rodenrijs

Productiekantoor
De Heinen 1
5371 MJ Ravenstein

Partners

.