VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over HockeyLoverz. Hier is alle informatie te lezen over o.a. het inschrijven, de aankomst en overige belangrijke informatie voor de weekenden.

Kijk voordat je ons een e-mail stuurt eerst goed of jouw vraag hieronder te vinden is. Zie je hem echt niet? Neem dan contact op met info@hockeyloverz.nl.


Nieuwe update

Wat is de datum voor hockeyloverz 2022?

HockeyLoverz 2022 zal plaatsvinden op:

W1: 8, 9 en 10 juli

W2: 15, 16 en 17 juli

Wat gebeurt er met mijn 2021 ticket?

We bieden iedereen alvast de zekerheid dat alle 2021 tickets automatisch omgezet worden naar HockeyLoverz 2022. Zo heb je voorrang op andere bezoekers bij het kiezen van een weekend en het kopen van extra’s. De andere opties zijn op 3 september kenbaar gemaakt via de mail. Deze kan ook in de spambox beland zijn.

Kan ik het geld van mijn 2021 ticket terugkrijgen?

Een restitutie van het inschrijfgeld is mogelijk, mocht je echt niet meer kunnen komen volgend jaar. Natuurlijk zien we alle bezoekers veel liever volgend jaar terug!Alle ticket houders hebben op 3 september een mail van ons gehad met alle informatie. 

Wat gebeurt er met mijn gekochte extra's?

Bezoekers met gekochte borg, munten, kluizen en parkeertickets hebben dit automatisch teruggestort gekregen op de rekening waarmee dit is betaald. 

Algemeen

Wat is de locatie?

Adres
Time-Out: Handelseweg 11
5423 SB Gemert-Bakel

Hoe lang bestaat HockeyLoverz?

In 2022 vindt de 10e (verplaatste) editie van HockeyLoverz plaats, het grootste hockeytoernooi van Europa. 

Aanmelden vrijwilliger

De inschrijvingen voor vrijwiliigers zullen in 2022 weer geopend worden.  Vrijwilligers dienen minimaal 17 jaar te zijn. 

Inschrijven

Kan ik nog van weekend wisselen?

Het is mogelijk om eenmalig van weekend te wisselen*. Stuur hiervoor een mail naar info@hockeyloverz.nl zodat wij dit voor je kunnen doen! *Zolang het weekend niet uitverkocht is. Zorg er alvast voor dat je niet in een team zit, alleen dan is het mogelijk om het weekend om te zetten.

Hoe kan ik tickets kopen?

Je kan tickets kopen door een persoonlijk HockeyLoverz account aan te maken via de ‘log in’ button rechtsboven op de website of via account.hockeyloverz.nl!

Wat houden de voorinschrijvingen in?

Wanneer je een (voor)inschrijving doet, reserveren wij tot 1 maart 2021 jouw plek. Je krijgt de mogelijkheid om een weekend te kiezen en betaalt alleen de servicekosten. Vervolgens heb je tot 1 maart de tijd om jouw voorinschrijving om te zetten in een ticket. Gratis €20,- aan munten krijgen? Doe dan direct je (aan)betaling. Klik hier voor meer informatie.

Waar kan ik een ticket kopen?

Een ticket kopen kan via onze website. Maak een persoonlijk HockeyLoverz account aan indien je dit nog niet hebt gedaan. Vervolgens kan je via dit account een ticket kopen en een team samenstellen. Bij het kopen van een ticket dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden die je via deze link kan raadplegen. 

Moet iedereen individueel een ticket kopen?

Het is niet verplicht dat iedereen individueel een ticket koopt. Indien jullie liever alle tickets door 1 persoon laten kopen, is dit ook mogelijk. Na het kopen van de tickets dien je deze te personaliseren via ons inschrijfsysteem. 

Moet iedereen een ticket kopen in dezelfde fase?

Het is niet verplicht dat iedereen een ticket koopt in dezelfde fase. Let op: het is wel pas mogelijk een team op te richten indien je minimaal 6 personen hebt met een gekocht ticket uit hetzelfde weekend. 

Hoe stel ik een team samen?

Nadat iedereen uit je team een ticket heeft gekocht, moeten jullie 1 persoon aanwijzen als teamcaptain. De teamcaptain kan via ons inschrijfsysteem een team oprichten en hier iedereen met een ticket aan toevoegen.

Kan ik later nog spelers toevoegen?

Voor het oprichten van een team dien je minimaal 6 spelers te hebben die reeds in het bezit zijn van een ticket. Spelers die later dan jullie een ticket hebben gekocht kunnen nog toegevoegd worden aan het team tot uiterlijk 1 juli 2021.

Wat is de taak van de teamcaptain?

De teamcaptain is de persoon die het team opricht. Hij/zij kan via ons inschrijfsysteem een team oprichten en spelers toevoegen aan het team die reeds in het bezit zijn van een ticket. De teamcaptain ontvangt tevens alle informatie die betrekking heeft op het team zoals de borgpas en overige informatie over het toernooi.

Tot wanneer kunnen wij ons inschrijven?

Inschrijven kan tot het maximaal aantal ingeschreven teams is bereikt. Per weekend hebben wij plek voor circa 350 teams. Vol=Vol dus wacht niet te lang met inschrijven!

Wanneer is je inschrijving definitief?

Om je ticket te reserveren dien direct je 50% aan te betalen. De inschrijving van jou (en je team) is echter pas definitief op het moment dat iedereen zijn ticket volledig heeft betaald en wanneer jullie een team hebben samengesteld via ons inschrijfsysteem. 

Toestemming ouders

Bij een leeftijd onder de 18 jaar is het verplicht dat jij toestemming van je ouders hebt om aan HockeyLoverz deel te nemen. Op het inschrijfformulier dien jij aan te geven of je ouders jou toestemming hebben gegeven voor jouw deelname en toestemming tot betaling hebben gegeven.

Teams

Wat is de minimum leeftijd?

Wij hanteren geen minimum leeftijd. Het toernooi is bedoeld voor A/B teams & jong/ senioren. Wanneer je in een van deze teams speelt zal je dus altijd worden toegelaten tot HockeyLoverz.

Hoe kiest ons team een weekend?

De teamcaptain kiest het favoriete weekend van het team via het persoonlijke account bij ‘mijn tickets’. Let op: alle huidige tickets moeten 100% zijn betaald om een weekend te kunnen kiezen!

Ik wil het team verlaten/ naar een ander team

Je kan het team verlaten door op de ‘verlaat’ button te klikken achter jouw naar op de teampagina. De teamcaptain kan ook spelers uit het team verwijderen via ‘mijn team’. Vervolgens heb je de mogelijkheid om een nieuw team vormen of je aan te sluiten bij een ander team. 

Hoe groot (of klein) mag het team zijn?

Een team bestaat uit minimaal 5 spelers en 1 begeleider. Bij elkaar dus minimaal 6 personen. Het maximumaantal is 19 spelers en 2 begeleiders. Dus maximaal 21 personen.

Extra toelage kleine teams

Bij kleine teams bestaande uit 6 t/m 10 spelers (inclusief begeleiders) zijn wij genoodzaakt een extra toelage van €100,- te verrekenen op het totale inschrijfbedrag van het team. Hiertoe zijn wij verplicht i.v.m. de indelingen van de tentplekken die wijzige

Zijn gemengde teams toegestaan?

Gemengde teams zijn toegestaan, zolang iedereen maar op hockey zit. Het maakt dus niet uit of je een mix maakt van dames en heren, A/B teams & jong/ senioren en/ of spelers van verschillende verenigingen.

Mogen wij introducees meenemen?

Ja, per team zijn er maximaal 2 introducees toegestaan. Dit dien je wel aan te geven bij het invullen van de teamgegevens, anders kunnen zij alsnog geweigerd worden.

Welke leeftijd moeten introducees hebben?

Introducees dienen dezelfde leeftijd te hebben als de rest van het team.

Ik zit niet (meer) op hockey, mag ik toch naar HockeyLoverz?

HockeyLoverz is uitsluitend toegankelijk voor hockeyers die lid zijn van een hockeyvereniging en ex-hockeyers die uiterlijk 2 jaar geleden met hockey gestopt zijn, zoals een ex teamgenootje. Let op: het is niet toegestaan dat complete teams niet meer op hockey zitten.

Is begeleiding verplicht?

Ja, begeleiders dienen minimaal 18 jaar te zijn en moeten het hele toernooi aanwezig zijn. Als begeleider ben jij verantwoordelijk voor het team en draag jij zorg voor het team. Begeleiders worden bij inschrijving geacht kennis te nemen van deze (algemene) voorwaarden. Bekijk hier de voorwaarden.

Hoeveel begeleiders moeten wij hebben?

Een klein team (6-10 spelers) moet minimaal 1 begeleider hebben en een groot team (11-21 spelers) minimaal 2 begeleiders. Per team zijn maximaal 4 begeleiders toegestaan.

Moeten begeleiders op hockey zitten?

Nee, begeleiders hoeven niet verplicht op hockey te zitten.

Er wil toch nog iemand mee, kan dat?

Extra deelnemers en begeleiders kunnen toegevoegd worden aan het team tot 1 juli 2021*. Extra personen toevoegen kan via jullie team account. *Mochten wij onze maximale capaciteit eerder bereikt hebben, dan is het niet meer mogelijk om personen toe te voegen. Let op: het is niet mogelijk het aantal spelers te verlagen nadat je deze hebt verhoogd, denk dus vooraf goed na over het aantal personen

Iemand uit het team wil niet meer mee?

Wij restitueren geen inschrijfgeld. Wel zouden jullie een vervanger kunnen zoeken. Het ticket kan vervolgens overgedragen worden via de ‘overdragen’ knop bij ‘mijn tickets’. Let op: de teamcaptain dient het teamlid eerst uit het team te verwijderen.

Onze VIP-betaling is niet meer te zien, wat nu?

Waarschijnlijk zitten jullie nu in een ander team waardoor dit niet zichtbaar is. Stuur ons even een mail naar info@hockeyloverz.nl zodat wij de VIP-betaling over kunnen zetten naar het nieuwe team.

Betalen

Er staat een bedrag van €100,- open, wat is dit?

Dit is de extra toelage voor een klein team. Bij kleine teams bestaande uit 6 t/m 10 spelers (inclusief begeleiders) zijn wij genoodzaakt een extra toelage van €100,- te verrekenen op het totale inschrijfbedrag van het team. Hiertoe zijn wij verplicht i.v.m. de indelingen van de tentplekken die wijzige. Wanneer het teamaantal op 11 spelers komt te staan, vervalt dit bedrag.

Er staat een bedrag van €150 open, wat is dit?

Dit staat voor het borgbedrag van jullie team welke nog betaald dient te worden via het teamaccount.

Hoe moeten wij betalen?

Na het aanmaken van een persoonlijk HockeyLoverz account kan je inloggen in ons inschrijfsysteem. Hier kan je een ticket selecteren en via iDEAL of andere wijze betalen.

Moet je direct het volledige inschrijfgeld betalen?

Wanneer je een voorinschrijving doet reserveren wij tot 1 maart jouw plek. 100% zeker dat je gaat? Doe dan op 21 november je (aan)betaling. Jouw plek is dan sowieso definitief en je krijgt ook nog eens €20,- aan munten gratis. Als je 50% aanbetaalt moet het restant van 50% uiterlijk op 1 juli zijn voldaan.

Betalen in termijnen

Als je ervoor kiest om je plek te reserveren, dan krijg je de mogelijkheid om tot 1 maart een (aan)betaling te doen van minimaal 50%. De overige 50% dient voor 1 juli voldaan te zijn.

Wij hebben betaald maar nog niets gehoord?

Wij versturen geen betalingsbevestiging. Zodra een (volledige) betaling is gedaan, is dit terug te vinden in je persoonlijke account in ons inschrijfsysteem.

Borg betalen

Ieder team dient voorafgaand aan het event een borgbedrag van €150,- te betalen via het inschrijfsysteem. Jullie betalen borg zodat de tentplek netjes achtergelaten wordt. Bij inlevering van het borgpasje wordt de borg teruggestort. De borg dient jullie team uiterlijk 1 juli te betalen.

Wanneer moeten alle betalingen volledig zijn?

Alle betalingen dienen op uiterlijk 1 juli voldaan te zijn. Je hebt helaas geen toegang tot het evenement wanneer dit niet volledig is!

Extra’s

Hoe kan ik extra's toevoegen aan mijn inschrijving?

Via het teamaccount kan je individueel extra’s selecteren en betalen. Let op: teamopties zoals een legertent of VIP worden automatisch toegevoegd aan het team waarbij jij staat ingeschreven en geldt dus voor het hele team.  

Wat kost een legertent?

Wij hebben dit jaar twee soorten legertenten. -kleine legertent kost €345,- (deze is geschikt 10 -14 personen) -grote legertent kost €395,- (deze is geschikt voor 14 – 21 personen).

Moet het gehele team een legertent nemen?

Een legertent huur je met het gehele team, het is niet toegestaan nog extra tenten mee het terrein op te nemen. 

Wat kost VIP?

De kosten van het VIP-pakket bedragen €39,- p.p.

Hoe kan ik mijn team upgraden naar VIP?

Je kan je inschrijving upgraden met het VIP-pakket nadat jullie een team hebben samengesteld via ons inschrijfsysteem.

Kan je VIP combineren met een legertent?

Het is niet mogelijk VIP te combineren met een legertent. 

Moet het gehele team VIP nemen?

Indien jij kiest voor het VIP-pakket dient het gehele team VIP te nemen, het is niet mogelijk om individueel het VIP-pakket af te nemen. 

Kan ik met een klein team VIP nemen?

Inschrijven voor VIP is alleen mogelijk voor grote teams (vanaf 13 personen inclusief begeleiders).

Tickets

Wanneer krijg ik het geld van mijn voucher terug?

Alle voucher-houders hebben hier op 3 september een mail van ons over gehad. Deze kan ook in de spambox beland zijn.

Ik wil mijn ticket verkopen

Tickets kunnen worden verkocht/overgedragen via het persoonlijke account! Voordat je een ticket kan overdragen moet je een weekend kiezen en dient je teamgenoot in het bezit te zijn van een persoonlijk HockeyLoverz account. Ook moet het ticket 100% zijn betaald. Ga vervolgens naar ‘mijn tickets’ en klik op de knop ‘overdagen’. Hier kan je het mailadres van je teamgenoot invullen, let op: je kan het ticket maar 1x versturen. Je teamgenoot ontvangt vervolgens een mail om het ticket te bekijken en het ticket is zichtbaar in zijn/haar persoonlijke HockeyLoverz account. Je kunt een ticket pas overdragen wanneer je niet in een team zit!

Kan er iemand anders voor mij in de plaats komen?

Dat is mogelijk. Dit doe je door jouw ticket over te dragen aan die persoon. Je draagt een ticket over via het account -> mijn tickets -> overdragen. Let op: hiervoor moet je eerst het team verlaten!

Hoe krijg ik mijn PDF ticket?

Dit doet de teamcaptain vanaf donderdag 8 juli via het HockeyLoverz account! Via “mijn tickets” kan de captain het teamticket downloaden. Deze dient getoond te worden bij de ingang. Ook moet de teamcaptain de envelop met o.a. alle toegangsbandjes op komen halen bij de meldbalie! 

Kan ik mijn ticket op Ticketswap verkopen?

Het is niet mogelijk om via deze of soortgelijke platforms het ticket te verkopen. Je kunt het ticket wél verkopen door deze over te dragen via jouw persoonlijke HockeyLoverz account. Dit doe je via de ‘overdragen’ knop bij ‘mijn tickets’.

Mijn ticket staat op “in gebruik”, wat betekent dit?

Wanneer een ticket op “in gebruik” staat, betekent dit dat je al aangesloten bent bij een team. Dit kan je zien via “mijn team”. Mocht je je bij een ander team willen aansluiten, dan dien je eerst het team te verlaten voordat het ticket vrij komt. Dit doe je via “mijn team” -> “verlaat-button” bij de spelerslijst.

Hoe wissel ik mijn voucher in voor een ticket?

Indien je vouchers hebt kun je jouw tickets verzilveren via je persoonlijke account. Ga naar de voucher-pagina en klik op “voucher omzetten in HockeyLoverz 2021 ticket”. Je hebt nu de mogelijkheid een team te creëren of om toegevoegd te worden aan een bestaand team.

Systeem

Ik kan niet inloggen

Allereerst dien je jouw account te verifiëren via de verifictatiemail. Check hiervoor ook de spambox! Wanneer dit is gelukt kan je inloggen. Lukt het nog niet? Probeer de pagina opnieuw op te starten of probeer dit via een andere browser te doen (Safari of Chrome). Indien je probeert in te loggen via een mobiel, adviseren wij om dit via een laptop te doen. Mail anders even naar info@hockeyloverz.nl.

Ik heb problemen met mijn account

Voor alle informatie rondom ons inschrijfsysteem kan je de support pagina bekijken in je persoonlijke HockeyLoverz profiel. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons dan via info@hockeyloverz.nl.

Hoe kan ik deelnemer-gegevens invoeren?

Wij hebben een registratieplicht, zodat wij ongenodigde gasten buiten de deur kunnen houden. Ieder teamlid dient zijn of haar gegevens in te vullen via het kopje ‘profiel’ in het account. Mochten de gegevens niet compleet en op tijd ingevuld zijn kunnen wij geen ticket verstrekken.

Welke gegevens moeten deelnemers invullen?

Alle teamleden dienen de volgende profielgegevens in te vullen: – Voornaam – Achternaam – Geboortedatum – Telefoon – E-mail – Lid van vereniging – Geslacht – Adres. Daarnaast upload ieder teamlid een profielfoto. Mochten de gegevens niet compleet ingevuld zijn kunnen wij geen ticket verstrekken.

Ik heb geen verificatiemail ontvangen

Controleer eerst of je mailadres klopt. Het kan zijn dat de verificatiemail in je spambox is beland. Staat de mail niet in je spambox? mail dan naar info@hockeyloverz.nl

MIJN profiel staat op 80%, hoe krijg ik dezer op 100%?

Dat klopt en dit is geen probleem. De overige 20% staat voor het toevoegen van extra’s in het teamaccount (niet verplicht) en het downloaden van het ticket. Het ticket is pas te downloaden vanaf 1 juli 2021.

Aankomst

Hoe laat worden wij verwacht?

Om zaterdag het terrein op te komen zijn er verschillende tijdsloten opgesteld vanaf 9:00 uur. Jullie team kan aangeven welke tijd het beste uitkomt voor jullie. Zorg dat je ook echt op deze tijd aanwezig bent!

Vanaf volgende week ontvangen jullie een link om je tijdslot te reserveren t.b.v. aankomst. Het eerste tijdslot gaat om 9:00 open en alle opvolgende tijdsloten zijn steeds een half uur later. Dus 9:00 – 9:30 – 10:00 – 10:30 ect. Het laatste tijdslot is om 14:00 uur. Je kan vervolgens binnenkomen tot 16:00, daarna sluit de ingang. Op zondag heb je de tijd om uit te brakken, te genieten van de activiteiten tot 13:00 en in de middag het terrein te verlaten. 

Parkeren + Kiss & ride

Jullie kunnen op een minuut lopen van het terrein parkeren. Als jullie worden afgezet kan er gebruik worden gemaakt van één van de Kiss & Ride zones. Volg hiervoor de instructies van de verkeersregelaars.

Parkeerticket

Een parkeerticket is verplicht en kan je aanschaffen via het teamaccount voor €10,- per geparkeerde auto. Let op: ter plaatse een parkeerticket kopen kost €15,-.

Mag ik eten of drinken meenemen?

I.v.m. de algemene veiligheid is het niet (meer) toegestaan om alcoholhoudende of niet alcohol houdende dranken, voedsel en /of etenswaren in welke verpakking dan ook mee te nemen. Helaas zijn wij genoodzaakt om hierop streng te controleren. Wij zorgen er te allen tijde voor dat op gewenste punten flessen water gekocht kunnen worden. Na aankoop zijn er vulpunten om de flessen water te vullen.

Allergie of intolerantie

Heb je een allergie of intolerantie? Vul dan via deze link het allergenen formulier in.

Toegangsbandjes ophalen

Via het teamaccount kan je een PDF-ticket downloaden en printen (beschikbaar vanaf een week voor aanvang). Op vertoon van dit PDF-ticket en een geldig legitimatie (let op: een kopie volstaat niet) ontvang je een pakketje met je toegangsbandje en informatie over het toernooi. 

Verplichte tascontrole

Om veiligheid en orde te waarborgen zijn wij verplicht om een tassencontrole uit te voeren op zaken die nadrukkelijk niet zijn toegestaan zijn. Flacons groter dan 100 ml worden absoluut niet toegelaten. Nadrukkelijk verboden zijn:  spuitbussen, speakers, sprays, drones, glaswerk, blik, (alcoholhoudende) dranken, voedsel, brandgevaarlijke stoffen, vuurwerk, (vuur)- wapens, (huis)dieren, (hard)drugs, hallucinerende middelen, (alcoholhoudende) dranken en etenswaren in welke verpakking dan ook, apparatuur, messen, stokken of hetgeen valt onder de slag- of steekwapenwet.

Mag ik een speaker meenemen?

Het is niet toegestaan eigen apparatuur en/of speakers mee te nemen het terrein op. 

Tijdens het weekend

Openingstijden

De openingstijden moeten nog bekend worden gemaakt.

Alcoholbeleid

HockeyLoverz streeft er ieder jaar naar om een geweldig seizoen afsluiting te organiseren. Wij houden er echter een wettelijk alcoholbeleid op na. Daarom maken wij gebruik van leeftijdsbandjes. Zo kunnen alleen personen van 18 jaar of ouder alcohol nuttigen. Wij schenken uitsluitend zwak alcoholische dranken. Tijdens het uitgeven van de leeftijdsbandjes dienen deelnemers hun identiteitsbewijs (een kopie voldoet niet) te tonen. Onze medewerkers geven aan de hand hiervan het geschikte leeftijdsbandje. De leeftijdsbandjes zijn zo gemaakt dat deze niet onbeschadigd af kunnen en deelnemers onderling dus niet kunnen ruilen. Onze handhavers houden toezicht op misbruik en markeren het polsbandje van de overtreder, om deze bij herhaling te verwijderen.

Tentplek

Ieder team heeft een stukje grond van 7x7m om de tenten op te plaatsen. Denk van tevoren goed na over de indeling, want meer ruimte is er niet. Het is niet toegestaan om zelf een legertent, vouwwagen of caravan mee te nemen. Deze zal door de organisatie geweigerd worden. Houd er rekening mee dat het vanaf de parkeerplaats een stuk lopen is naar de camping. De camping is niet bereikbaar met de auto.

Munten

Wij adviseren om munten tijdens de voorverkoop te kopen (nu online!). Munten in de voorverkoop zijn goedkoper! Tijdens HockeyLoverz kan er uitsluitend met munten worden betaald. Een munt kost € 2,85,- en daar kun je vrijwel alle eenheden behalve mix drankjes e.d. mee betalen. Let op: munten worden op het terrein verkocht bij de muntenbalies. 

Kan er gepind worden?

Munten kunnen ook op het terrein gepind worden. Zorg ervoor dat je ook altijd wat contant geld op zak hebt voor het geval er een storing is.

Stroompunten

Wij kunnen niet bij iedere campingplek of legertent een stroompunt aanleggen, daarom zijn er meerdere punten op het terrein waar jullie luchtbedden op kunnen pompen of telefoons op kunnen laden.

Eten & drinken

Voor alles wat wenselijk is zijn er  op het terrein  diverse eetstandjes aanwezig. Hier kan je van alles kopen. Denk hierbij aan pizza’s, pasta, burgers  en belegde broodjes.. Daarnaast is er ook een minisupermarkt aanwezig waar chips, koeken en snoep verkocht wordt.

Wordt er rekening met speciaal dieet?

Er is op het toernooi vegetarisch en glutenvrij eten beschikbaar. Heb je een allergie of intolerantie? Vul dan het allergenenformulier in.

Supermarkt

In de supermarkt worden naast etenswaren ook diverse handige dingen verkocht zoals tandenborstels, tandpasta, zeep, deo, tampons en ook luchtbedden en tenten.

Kluisjes

Wij raden aan om direct bij aankomst een kluisje te huren voor het opbergen van waardevolle spullen. Bij de infobalie kun je de sleutel voor een kluisje ophalen,. De kosten hiervoor zijn €10,- voor de hele periode. Conform de voorwaarden dien je wel een sleutelborg van € 10,- te betalen.

Sigaretten

Tijdens het toernooi verkopen wij geen sigaretten.

Sanitaire voorziening

Ja, wij zorgen voor een douchegelegenheid waar je het hele weekend gratis kunt douchen.

Is er voldoende EHBO en beveiliging aanwezig?

Er zijn het hele weekend, dag en nacht ruim voldoende EHBO’ers, handhavers en beveiligers aanwezig.

Mag ik tussentijds het terrein verlaten?

Het is voor deelnemers en begeleiders niet toegestaan om tussentijds het terrein te verlaten aangezien het om een besloten event gaat.

Wat moet ik doen om mijn borg terug te ontvangen?

Bij aankomst ontvangt ieder team een borgpasje, het borgpasje dien je het gehele weekend bij je te dragen. Laat je borgpasje zien bij het inleveren van de ontbijtkratten en het schoon achterlaten van de tentplek om 3 knipjes te ontvangen. Het borgpasje kan zondag vanaf 09:00 weer ingeleverd worden bij de infobalie, indien alles in orde is ontvang je hier een bewijs van borgteruggave.

Noodnummer

Tijdens het weekend is het bij noodgevallen mogelijk ons te bellen op. Dit nummer wordt vooraf gecommuniceerd. Bel alléén als er een noodgeval is! Voor overige vragen kun je namelijk terecht bij de infobalie.

Na het weekend

Wanneer wordt de borg teruggestort?

Indien alles in orde was hebben jullie een bewijs van borgteruggave ontvangen en wordt de borg binnen 4 weken teruggestort op het rekeningnummer waarmee de borg is betaald. De borg wordt niet gerestitueerd indien niet is voldaan aan de algemene voorwaarden of wanneer een team het terrein heeft verlaten zonder aanspraak te maken op terugbetaling.

Gevonden voorwerpen

Ben je iets kwijtgeraakt op HockeyLoverz, dan is er de mogelijkheid om een lost & found formulier in te vullen tijdens het weekend. Wij nemen contact met je op zodra wij het gevonden voorwerk vinden. Mochten wij na het weekend jouw gevonden voorwerp terugvinden, dan zullen wij naderhand contact met je opnemen. Je kunt ook altijd nog een mailtje sturen naar info@hockeyloverz.nl.

Contact

Postadres
Berkelse Poort 147
2651 JX Berkel en Rodenrijs

Productiekantoor
De Heinen 1
5371 MJ Ravenstein

Partners

.