VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over HockeyLoverz. Hier is alle informatie te lezen over o.a. het inschrijven, de aankomst en overige belangrijke informatie voor de weekenden.

Kijk voordat je ons een e-mail stuurt eerst goed of jouw vraag hieronder te vinden is. Zie je hem echt niet? Neem dan contact op met info@hockeyloverz.nl.


Algemeen

Gaat hockeyLoverz 2020 door?

Klik hier voor alle informatie over COVID-19 en HockeyLoverz.

Wat is de datum voor HockeyLoverz 2020?

W1: 3, 4 & 5 juli

W2: 10, 11 & 12 juli

Wat is de locatie?

Adres
Time-Out: Handelseweg 11
5423 SB Gemert-Bakel

Hoe lang bestaat HockeyLoverz?

In 2020 vindt de 9e editie van HockeyLoverz plaats, het grootste hockeytoernooi van Europa. 

Aanmelden vrijwilliger

De inschrijvingen om je aan te melden als vrijwilliger voor HockeyLoverz 2020 zijn momenteel gesloten. Het is wel nog mogelijk je aan te melden voor de reservelijst via onze website. Vrijwilligers dienen minimaal 17 jaar te zijn. 

Inschrijven

Wat bedragen de inschrijfkosten?

Hoe langer jij wacht met het kopen van een ticket, hoe duurder het ticket wordt. In fase 1 zijn de goedkoopste tickets slechts €89, waarna de prijs van de tickets omhoog gaat wanneer een fase uitverkoopt. Bekijk hier alle ticketprijzen. 

Hoe werkt het ticket fasesysteem?

In totaal hebben we dit jaar 4 ticketfases. Iedere ticketfases heeft een beperkt aantal beschikbare tickets, waarna de prijs per fase omhoog gaat wanneer deze uitverkoopt. Eerder beslissen een ticket te kopen, betekent dus een goedkoper ticket scoren. 

Waar kan ik een ticket kopen?

Een ticket kopen kan via onze website. Maak een persoonlijk HockeyLoverz account aan indien je dit nog niet hebt gedaan. Vervolgens kan je via dit account een ticket kopen en een team samenstellen. Bij het kopen van een ticket dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden die je via deze link kan raadplegen. 

Wanneer start de kaartverkoop?

Ticketfase 3 is nu in de verkoop. Scoor nog snel je ticket(s) voordat het te laat is! Ticketfase 4 is uitsluitend voor het toevoegen van extra spelers.

Moet iedereen individueel een ticket kopen?

Het is niet verplicht dat iedereen individueel een ticket koopt. Indien jullie liever alle tickets door 1 persoon laten kopen, is dit ook mogelijk. Na het kopen van de tickets dien je deze te personaliseren via ons inschrijfsysteem. 

Moet iedereen een ticket kopen in dezelfde fase?

Het is niet verplicht dat iedereen een ticket koopt in dezelfde fase. Let op: het is wel pas mogelijk een team op te richten indien je minimaal 6 personen hebt met een gekocht ticket uit hetzelfde weekend. 

Hoe stel ik een team samen?

Nadat iedereen uit je team een ticket heeft gekocht, moeten jullie 1 persoon aanwijzen als teamcaptain. De teamcaptain kan via ons inschrijfsysteem een team oprichten en hier iedereen met een ticket aan toevoegen.

Kan ik later nog spelers toevoegen?

Voor het oprichten van een team dien je minimaal 6 spelers te hebben die reeds in het bezit zijn van een ticket. Spelers die later dan jullie een ticket hebben gekocht kunnen nog toegevoegd worden aan het team tot uiterlijk 31 mei 2020. 

Wat is de taak van de teamcaptain?

De teamcaptain is de persoon die het team opricht. Hij/zij kan via ons inschrijfsysteem een team oprichten en spelers toevoegen aan het team die reeds in het bezit zijn van een ticket. De teamcaptain ontvangt tevens alle informatie die betrekking heeft op het team zoals de borgpas en overige informatie over het toernooi.

Tot wanneer kunnen wij ons inschrijven?

Inschrijven kan tot het maximaal aantal ingeschreven teams is bereikt. Per weekend hebben wij plek voor circa 350 teams. Vol=Vol dus wacht niet te lang met inschrijven!

Wanneer is je inschrijving definitief?

Om je ticket te reserveren dien direct je 50% aan te betalen. De inschrijving van jou (en je team) is echter pas definitief op het moment dat iedereen zijn ticket volledig heeft betaald en wanneer jullie een team hebben samengesteld via ons inschrijfsysteem. 

Toestemming ouders

Bij een leeftijd onder de 18 jaar is het verplicht dat jij toestemming van je ouders hebt om aan HockeyLoverz deel te nemen. Op het inschrijfformulier dien jij aan te geven of je ouders jou toestemming hebben gegeven voor jouw deelname en toestemming tot betaling hebben gegeven.

Teams

Wat is de minimum leeftijd?

Wij hanteren geen minimum leeftijd. Het toernooi is bedoeld voor A/B teams & jong/ senioren. Wanneer je in een van deze teams speelt zal je dus altijd worden toegelaten tot HockeyLoverz.

Hoe groot (of klein) mag het team zijn?

Een team bestaat uit minimaal 5 spelers en 1 begeleider. Bij elkaar dus minimaal 6 personen. Het maximumaantal is 19 spelers en 2 begeleiders.

Extra toelage kleine teams

Bij kleine teams bestaande uit 6 t/m 10 spelers (inclusief begeleiders) zijn wij genoodzaakt een extra toelage van €100,- te verrekenen op het totale inschrijfbedrag van het team. Hiertoe zijn wij verplicht i.v.m. de indelingen van de tentplekken die wijzigen.

Zijn gemengde teams toegestaan?

Gemengde teams zijn toegestaan, zolang iedereen maar op hockey zit. Het maakt dus niet uit of je een mix maakt van dames en heren, A/B teams & jong/ senioren en/ of spelers van verschillende verenigingen.

Mogen wij introducees meenemen?

Ja, per team zijn er maximaal 2 introducees toegestaan. Dit dien je wel aan te geven bij het invullen van de teamgegevens, anders kunnen zij alsnog geweigerd worden.

Welke leeftijd moeten introducees hebben?

Introducees dienen dezelfde leeftijd te hebben als de rest van het team.

Ik zit niet (meer) op hockey, mag ik toch naar HockeyLoverz?

HockeyLoverz is uitsluitend toegankelijk voor hockeyers die lid zijn van een hockeyvereniging en ex-hockeyers die uiterlijk 2 jaar geleden met hockey gestopt zijn, zoals een ex teamgenootje. Let op: het is niet toegestaan dat complete teams niet meer op hockey zitten.

Is begeleiding verplicht?

Ja, begeleiders dienen minimaal 18 jaar te zijn en moeten het hele toernooi aanwezig zijn. Als begeleider ben jij verantwoordelijk voor het team en draag jij zorg voor het team. Begeleiders worden bij inschrijving geacht kennis te nemen van deze (algemene) voorwaarden. Bekijk hier de voorwaarden.

Hoeveel begeleiders moeten wij hebben?

Een klein team (6-10 spelers) moet minimaal 1 begeleider hebben en een groot team (11-21 spelers) minimaal 2 begeleiders. Per team zijn maximaal 4 begeleiders toegestaan.

Moeten begeleiders op hockey zitten?

Nee, begeleiders hoeven niet verplicht op hockey te zitten.

Er wil toch nog iemand mee, kan dat?

Extra deelnemers en begeleiders kunnen toegevoegd worden aan het team tot 31 mei 2020*. Extra personen toevoegen kan via jullie team account. *Mochten wij onze maximale capaciteit eerder bereikt hebben, dan is het niet meer mogelijk om personen toe te voegen. Let op: het is niet mogelijk het aantal spelers te verlagen nadat je deze hebt verhoogd, denk dus vooraf goed na over het aantal personen

Iemand uit het team wil niet meer mee?

Wij restitueren geen inschrijfgeld. Wel zouden jullie een vervanger kunnen zoeken. Het ticket kan vervolgens overgedragen worden via de ‘overdragen’ knop bij ‘mijn tickets’. Let op: de teamcaptain dient het teamlid eerst uit het team te verwijderen.

Betalen

Hoe moeten wij betalen?

Na het aanmaken van een persoonlijk HockeyLoverz account kan je inloggen in ons inschrijfsysteem. Hier kan je een ticket selecteren en via iDeal of andere wijze betalen.

Moet je direct het volledige inschrijfgeld betalen?

Om je ticket te reserveren dien je 50% van het ticket te betalen, het is ook mogelijk 100% te betalen. Als je 50% aanbetaalt moet het restant van 50% uiterlijk op 1 mei 2020 zijn voldaan en rekenen wij een toeslag van €5,- Je hebt geen recht op restitutie van je aanbetaling als je de resterende 50% niet betaalt of als je besluit niet te gaan. Let op: in fase 1 dien je direct 100% van het inschrijfgeld te betalen.

Toeslag betalen in termijnen

Indien jij besluit 50% aan te betalen en de overige 50% uiterlijk 1 mei 2020 rekenen wij een toeslag van €5,-

Wij hebben betaald maar nog niets gehoord?

Wij versturen geen betalingsbevestiging. Zodra een (volledige) betaling is gedaan, is dit terug te vinden in je persoonlijke account in ons inschrijfsysteem.

Borg betalen

Ieder team dient voorafgaand aan het event een borg van €150,- te voldoen via het inschrijfsysteem. De borg dien je uiterlijk 1 mei 2020 te betalen.

Extra’s

Hoe kan ik extra's toevoegen aan mijn inschrijving?

Via het teamaccount kan je individueel extra’s selecteren en betalen. Let op: teamopties zoals een legertent of VIP worden automatisch toegevoegd aan het team waarbij jij staat ingeschreven en geldt dus voor het hele team.  

Wat kost een legertent?

Wij hebben dit jaar twee soorten legertenten. -kleine legertent kost €345,- (deze is geschikt 10 -14 personen) -grote legertent kost €395,- (deze is geschikt voor 14 – 21 personen).

Moet het gehele team een legertent nemen?

Een legertent huur je met het gehele team, het is niet toegestaan nog extra tenten mee het terrein op te nemen. 

Wat kost VIP?

De kosten van het VIP-pakket bedragen €39,- p.p.

Hoe kan ik mijn team upgraden naar VIP?

Je kan je inschrijving upgraden met het VIP-pakket nadat jullie een team hebben samengesteld via ons inschrijfsysteem.

Kan je VIP combineren met een legertent?

Het is niet mogelijk VIP te combineren met een legertent. 

Moet het gehele team VIP nemen?

Indien jij kiest voor het VIP-pakket dient het gehele team VIP te nemen, het is niet mogelijk om individueel het VIP-pakket af te nemen. 

Kan ik met een klein team VIP nemen?

Inschrijven voor VIP is alleen mogelijk voor grote teams (vanaf 13 personen inclusief begeleiders).

Wat kost luxe ontbijt?

Luxe ontbijt kost €5.- p.p.

Moet het gehele team luxe ontbijt nemen?

Luxe ontbijt kan je individueel kiezen, niet het gehele team hoeft luxe ontbijt te nemen.

Wat is inbegrepen bij luxe ontbijt?

Bij het luxe ontbijt zitten verse croissants, pistoletjes en j u s d’ orange

Systeem

Ik heb problemen met mijn account

Voor alle informatie rondom ons inschrijfsysteem kan je de support pagina bekijken in je persoonlijke HockeyLoverz profiel.

Hoe kan ik deelnemer-gegevens invoeren?

Wij hebben een registratieplicht, zodat wij ongenodigde gasten buiten de deur kunnen houden. Ieder teamlid dient zijn of haar gegevens in te vullen via het kopje ‘profiel’ in het account. Mochten de gegevens niet compleet en op tijd ingevuld zijn kunnen wij geen ticket verstrekken.

Welke gegevens moeten deelnemers invullen?

Alle teamleden dienen de volgende profielgegevens in te vullen: – Voornaam – Achternaam – Geboortedatum – Telefoon – E-mail – Lid van vereniging – Geslacht – Adres. Daarnaast upload ieder teamlid een profielfoto. Mochten de gegevens niet compleet ingevuld zijn kunnen wij geen ticket verstrekken.

Ik heb geen verificatiemail ontvangen

Controleer eerst of je mailadres klopt. Het kan zijn dat de verificatiemail in je spambox is beland. Staat de mail niet in je spambox? mail dan naar info@hockeyloverz.nl

Hoe krijg ik mijn ticket?

Log in op je persoonlijke HockeyLoverz account en ga naar ‘mijn tickets’, hier staat een PDF-ticket die je kan downloaden en printen (beschikbaar vanaf 1 juni 2020).

Aankomst

Hoe laat worden wij verwacht?

Jullie worden het weekend op vrijdag tussen 12:00 uur en 20:00 uur verwacht. Halen jullie dit niet, stel ons dan even per mail op de hoogte, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Graag alleen mailen als het hele team later dan 20.00 aankomt. Als enkele deelnemers later komen of op zaterdag, is dit geen enkel probleem. Dit hoeven jullie niet door te geven.

Parkeren + Kiss & ride

Jullie kunnen op een minuut lopen van het terrein parkeren. Als jullie worden afgezet kan er gebruik worden gemaakt van één van de Kiss & Ride zones. Volg hiervoor de instructies van de verkeersregelaars.

Parkeerticket

Een parkeerticket is verplicht en kan je aanschaffen via het teamaccount voor €10,- per geparkeerde auto. Let op: ter plaatse een parkeerticket kopen kost €15,-.

Mag ik eten of drinken meenemen?

I.v.m. de algemene veiligheid is het niet (meer) toegestaan om alcoholhoudende of niet alcohol houdende dranken, voedsel en /of etenswaren in welke verpakking dan ook mee te nemen. Helaas zijn wij gehouden om hierop streng te controleren Wij zorgen er te allen tijde voor dat op gewenste punten flessen water gekocht kunnen worden. Na aankoop zijn er gratis vulpunten om de flessen water te vullen.

Allergie of intolerantie

Heb je een allergie of intolerantie? Vul dan hier het allergenen formulier in.

Toegangsbandjes ophalen

Via het teamaccount kan je een PDF-ticket downloaden en printen (beschikbaar vanaf een week voor aanvang). Op vertoon van dit PDF-ticket en een geldig legitimatie (let op: een kopie volstaat niet) ontvang je een pakketje met je toegangsbandje en informatie over het toernooi. 

Verplichte tascontrole

Om veiligheid en orde te waarborgen zijn wij verplicht om een tassencontrole uit te voeren op zaken die nadrukkelijk niet zijn toegestaan zijn. Flacons groter dan 100 ml worden absoluut niet toegelaten. Nadrukkelijk verboden zijn:  spuitbussen, speakers, sprays, drones, glaswerk, blik, (alcoholhoudende) dranken, voedsel, brandgevaarlijke stoffen, vuurwerk, (vuur)- wapens, (huis)dieren, (hard)drugs, hallucinerende middelen, (alcoholhoudende) dranken en etenswaren in welke verpakking dan ook, apparatuur, messen, stokken of hetgeen valt onder de slag- of steekwapenwet.

Mag ik een speaker meenemen?

Het is niet toegestaan eigen apparatuur en/of speakers mee te nemen het terrein op. 

Tijdens het weekend

Openingstijden

Het terrein opent op vrijdag om 12:00 uur en sluit op zondag om 16:00 uur.

Alcoholbeleid

HockeyLoverz streeft er ieder jaar naar om een geweldig seizoen afsluiting te organiseren. Wij houden er echter een wettelijk alcoholbeleid op na. Daarom maken wij gebruik van leeftijdsbandjes. Zo kunnen alleen personen van 18 jaar of ouder alcohol nuttigen. Wij schenken uitsluitend zwak alcoholische dranken. Tijdens het uitgeven van de leeftijdsbandjes dienen deelnemers hun identiteitsbewijs (een kopie voldoet niet)te tonen. Onze medewerkers geven aan de hand hiervan het geschikte leeftijdsbandje. De leeftijdsbandjes zijn zo gemaakt dat deze niet onbeschadigd af kunnen en deelnemers onderling dus niet kunnen ruilen. Onze handhavers houden toezicht op misbruik en markeren het polsbandje van de overtreder, om deze bij herhaling te verwijderen.

Tentplek

Ieder team heeft een stukje grond van 7x7m om de tenten op te plaatsen. Denk van tevoren goed na over de indeling, want meer ruimte is er niet. Het is niet toegestaan om zelf een legertent, vouwwagen of caravan mee te nemen. Deze zal door de organisatie geweigerd worden. Houd er rekening mee dat het vanaf de parkeerplaats een stuk lopen is naar de camping. De camping is niet bereikbaar met de auto.

Munten

Tijdens HockeyLoverz kan er uitsluitend met munten worden betaald. Een munt kost € 2,75 en daar kun je vrijwel alle eenheden behalve mix drankjes e.d. mee betalen. Let op: munten worden op het terrein verkocht bij de muntenbalies. Wij adviseren om dit eerder tijdens de voorverkoop te doen, die 1 juni 2020 start. Munten in de voorverkoop zijn goedkoper.

Kan er gepind worden?

Munten kunnen ook op het terrein gepind worden. Zorg ervoor dat je ook altijd wat contant geld op zak hebt voor het geval er een storing is.

Stroompunten

Wij kunnen niet bij iedere campingplek of legertent een stroompunt aanleggen, daarom zijn er meerdere punten op het terrein waar jullie luchtbedden op kunnen pompen of telefoons op kunnen laden.

Eten & drinken

Voor alles wat wenselijk is zijn er  op het terrein  diverse eetstandjes aanwezig. Hier kan je van alles kopen. Denk hierbij aan pizza’s, pasta, burgers  en belegde broodjes.. Daarnaast is er ook een minisupermarkt aanwezig waar chips, koeken en snoep verkocht wordt.

Wordt er rekening met speciaal dieet?

Er is op het toernooi vegetarisch en glutenvrij eten beschikbaar. Heb je een allergie of intolerantie? Vul dan het allergenenformulier in.

Supermarkt

In de supermarkt worden naast etenswaren ook diverse handige dingen verkocht zoals tandenborstels, tandpasta, zeep, deo, tampons en ook luchtbedden en tenten.

Kluisjes

Wij raden aan om direct bij aankomst een kluisje te huren voor het opbergen van waardevolle spullen. Bij de infobalie kun je de sleutel voor een kluisje ophalen,. De kosten hiervoor zijn €10,- voor de hele periode. Conform de voorwaarden dien je wel een sleutelborg van € 10,- te betalen.

Sanitaire voorziening

Ja, wij zorgen voor een douchegelegenheid waar je het hele weekend gratis kunt douchen.

Is er voldoende EHBO en beveiliging aanwezig?

Er zijn het hele weekend, dag en nacht ruim voldoende EHBO’ers, handhavers en beveiligers aanwezig.

Mag ik tussentijds het terrein verlaten?

Het is voor deelnemers en begeleiders niet toegestaan om tussentijds het terrein te verlaten aangezien het om een besloten event gaat.

Wat moet ik doen om mijn borg terug te ontvangen?

Bij aankomst ontvangt ieder team een borgpasje, het borgpasje dien je het gehele weekend bij je te dragen. Laat je borgpasje zien bij het inleveren van de ontbijtkratten en het schoon achterlaten van de tentplek om 3 knipjes te ontvangen. Het borgpasje kan zondag vanaf 09:00 weer ingeleverd worden bij de infobalie, indien alles in orde is ontvang je hier een bewijs van borgteruggave.

Noodnummer

Tijdens het weekend is het bij noodgevallen mogelijk ons te bellen op. Dit nummer wordt vooraf gecommuniceerd. Bel alléén als er een noodgeval is! Voor overige vragen kun je namelijk terecht bij de infobalie.

Na het weekend

Wanneer wordt de borg teruggestort?

Indien alles in orde was hebben jullie een bewijs van borgteruggave ontvangen en wordt de borg binnen 4 weken teruggestort op het rekeningnummer waarmee de borg is betaald. De borg wordt niet gerestitueerd indien niet is voldaan aan de algemene voorwaarden of wanneer een team het terrein heeft verlaten zonder aanspraak te maken op terugbetaling.

Gevonden voorwerpen

Een week na afloop van het weekend maken wij een inventarisatie van de gevonden voorwerpen per weekend. De gevonden voorwerpenlijst plaatsen wij op onze website. Zit hier een gevonden voorwerp van jou bij? Mail dan naar info@hockeyloverz.nl.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google