VEELGESTELDE VRAGEN

Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over HockeyLoverz. Hier is alle informatie te lezen over o.a. het inschrijven, de aankomst en overige belangrijke informatie voor de weekenden.

Kijk voordat je ons een e-mail stuurt eerst goed of jouw vraag hieronder te vinden is. Zie je hem echt niet? Neem dan contact op met info@hockeyloverz.nl.


Inschrijven

Wat is de datum voor HockeyLoverz 2019?

W1: 5, 6 & 7 juli
W2: 12, 13 & 14 juli

Wat is de locatie?

Adres
Time-Out: Handelseweg 11
5423 SB Gemert-Bakel

LET OP: indien je met de auto komt dien je te navigeren op Kranerijt 48 5423 XJ.

Wat bedragen de inschrijfkosten?

Het inschrijfgeld bedraagt € 97,- p.p (excl. € 2,95 servicekosten). Begeleiders betalen hetzelfde bedrag. Schrijf jij je na 1 januari 2019 in, dan bedraagt het inschrijfgeld €125,- p.p. Het inschrijfgeld is inclusief een evenement en annuleringsverzekering.

Wanneer kunnen wij ons inschrijven?

Inschrijven is mogelijk vanaf 3 november om 19:00.

Hoe en waar kunnen wij ons inschrijven?

Je kunt je aanmelden via onze website. Via het inlogsysteem vul je het inschrijfformulier volledig in.  Je ondertekent het formulier door te bevestigen dat je akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden die je via deze link hebt kunnen raadplegen. Jouw aanmelding is daarmee definitief. Nadat je de verplichte 50% hebt aanbetaald ben je ingeschreven voor HockeyLoverz 2019. Pas nadat je alles hebt betaald, sta je definitief op de deelname lijst.  In het keuzemenu kun je er ook voor kiezen om niet 50% maar 100 % van het inschrijfgeld gelijk te betalen. Als je 50 % van het inschrijfgeld aanbetaalt moet het restant van 50% uiterlijk op 1 mei 2019 zijn voldaan. Je hebt geen recht op restitutie van je aanbetaling als je de resterende 50%  niet betaalt of als je besluit niet te gaan.

Tot wanneer kunnen wij ons inschrijven?

Inschrijven kan tot het maximaal aantal ingeschreven teams is bereikt. Kijk voor het aantal nog beschikbare plaatsen bij de desbetreffende editie. Vol=Vol dus wacht niet te lang met het inschrijven!

Wanneer is je inschrijving definitief?

De inschrijving van jouw team is pas definitief op het moment dat wij het volledige inschrijfbedrag van het hele team ontvangen hebben.

Toestemming ouders

Bij een leeftijd onder de 18 jaar is het verplicht dat jij toestemming van je ouders hebt gekregen om aan HockeyLoverz deel te nemen. Op het inschrijfformulier dien jij aan te geven of je ouders jou toestemming hebben gegeven voor jouw deelname en toestemming tot betaling hebben gegeven.

Hoe moeten wij betalen?

Na het inschrijven ontvang je van ons inloggegevens voor jullie teamaccount. Met deze gegevens kan je hier inloggen en via iDeal of andere wijze betalen.

Earlybird actie

Bij inschrijving ben je met het team verplicht om direct 50% van het gehele inschrijfgeld te betalen. Teams die uiterlijk 9 november inschrijven en binnen 2 weken het restant in inschrijfgeld betalen, ontvangen 5% korting op munten die per 1 juni 2019 digitaal besteld kunnen worden.

Wat is de minimum leeftijd?

Wij hanteren wij geen minimum leeftijd. Het toernooi is bedoeld voor A/B teams & jong/ senioren. Wanneer je in een van deze teams speelt zal je dus altijd worden toegelaten tot HockeyLoverz.

Hoe groot (of klein) mag het team zijn?

Een team bestaat uit minimaal 5 spelers en 1 begeleider. Bij elkaar dus minimaal 6 personen. Het maximumaantal is 19 spelers en 2 begeleiders.

Extra toelage kleine teams

Bij kleine teams bestaande uit 6 t/m 10 spelers (inclusief begeleiders) zijn wij genoodzaakt een extra toelage van €100,- te verrekenen op het totale inschrijfbedrag van het team. Hiertoe zijn wij verplicht i.v.m. de indelingen van de tentplekken die wijzigen.

Zijn gemengde teams toegestaan?

Gemengde teams zijn toegestaan, zolang iedereen maar op hockey zit. Het maakt dus niet uit of je een mix maakt van dames en heren, A/B teams & jong/ senioren en/ of spelers van verschillende verenigingen.

Mogen wij introducees meenemen?

Ja, per team zijn er maximaal 2 introducees toegestaan. Dit dien je wel aan te geven bij het invullen van de teamgegevens, anders kunnen zij alsnog geweigerd worden.

Ik zit niet (meer) op hockey, mag ik toch naar HockeyLoverz?

HockeyLoverz is uitsluitend toegankelijk voor hockeyers die lid zijn van een hockeyvereniging en ex-hockeyers die uiterlijk 2 jaar geleden met hockey gestopt zijn, zoals een ex teamgenootje. Let op: het is niet toegestaan dat complete teams niet meer op hockey zitten.

Is begeleiding verplicht?

Ja, begeleiders dienen minimaal 18 jaar te zijn en moeten het hele toernooi aanwezig zijn. Als begeleider ben jij verantwoordelijk voor het team en draag jij zorg voor het team. Begeleiders worden bij inschrijving geacht kennis te nemen van deze (algemene) voorwaarden. Bekijk hier de voorwaarden.

Hoeveel begeleiders moeten wij hebben?

Een klein team (6-10 spelers) moet minimaal 1 begeleider hebben en een groot team (11-21 spelers) minimaal 2 begeleiders. Per team zijn maximaal 4 begeleiders toegestaan.

Moeten begeleiders op hockey zitten?

Nee, begeleiders hoeven niet verplicht op hockey te zitten.

Iemand uit het team wil niet meer mee?

Wij restitueren geen inschrijfgeld. Wel zouden jullie een vervanger kunnen zoeken. De naam van de nieuwe deelnemer kunnen jullie zelf eenvoudig aanpassen in jullie teamaccount.

Als wij annuleren, krijgen wij dan ons geld terug?

Het inschrijfgeld is inclusief een annulerings- en evenementenverzekering. Bij annulering kun je een verzoek tot restitutie indienen. Je moet wel aan de voorwaarden van de verzekering voldoen voor restitutie van inschrijfgeld. Klik hier voor de voorwaarden.

Wat kost een legertent?

Wij hebben dit jaar twee soorten legertenten. -kleine legertent kost €345,- (deze is geschikt 10 -14 personen) -grote legertent kost €395,- (deze is geschikt voor 14 – 21 personen). LET OP: het VIP-pakket is niet te combineren met een legertent.

Hoe kan ik deelnemer-gegevens invoeren?

Wij hebben een registratieplicht, zodat wij ongenodigde gasten buiten de deur kunnen houden. Via jullie account kunnen jullie zelf de gegevens invoeren en aanpassen. Mochten de gegevens niet compleet en op tijd ingevuld zijn kunnen wij geen ticket verstrekken.

Welke gegevens moeten deelnemers invullen?

Hij of zij die zich inschrijft namens het team is ”inschrijver”. Na het inschrijven moet van alle deelnemers / begeleiders de volgende gegevens ingevuld worden: – Voornaam – Achternaam – Geboortedatum – Telefoon – E-mail – Lid van vereniging – Geslacht. Mochten de gegevens niet compleet ingevuld zijn kunnen wij geen ticket verstrekken.

Na het inschrijven

Wij hebben betaald maar nog niets gehoord?

Wij versturen geen betalingsbevestiging. Zodra een (volledige) betaling is gedaan, is dit terug te vinden in jullie account in het inschrijfsysteem.

Wij hebben geen mail na inschrijven ontvangen?

Het kan zijn dat de inschrijfbevestiging in jullie spambox terecht is gekomen. Hebben jullie echt niets ontvangen? Stuur dan een email naar: info@hockeyloverz.nl.

Er wil toch nog iemand mee, kan dat?

Extra deelnemers en begeleiders kunnen toegevoegd worden aan het team tot 1 juni 2019*. Extra personen toevoegen kan via jullie team account. *Mochten wij onze maximale capaciteit eerder bereikt hebben, dan is het niet meer mogelijk om personen toe te voegen. Denk dus vooraf goed na over het aantal personen.

Hoe krijg ik mijn toegangsbewijs?

Je krijgt op vertoon van je ID (let op: een kopie volstaat niet) jouw toegangsbewijs. Het toegangsbewijs is een door de organisatie verstrekt polsbandje. Deze wordt eenmalig verstrekt en geeft aan één bezoeker toegang tot HockeyLoverz. Jij dient het polsbandje gedurende het evenement zichtbaar te dragen en op vraag van de organisatie en/of de beveiliging te tonen. Indien jij  geen polsbandje kan tonen, dan is de organisatie gerechtigd jou van het terrein te verwijderen.

Aankomst

Hoe laat worden wij verwacht?

Jullie worden het weekend op vrijdag tussen 12:00 uur en 20:00 uur verwacht. Halen jullie dit niet, stel ons dan even per mail op de hoogte, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Graag alleen mailen als het hele team later dan 20.00 aankomt. Als enkele deelnemers later komen of op zaterdag, is dit geen enkel probleem. Dit hoeven jullie niet door te geven.

Mag ik eten of drinken meenemen?

I.v.m. de algemene veiligheid is het niet (meer) toegestaan om alcoholhoudende of niet alcohol houdende dranken, voedsel en /of etenswaren in welke verpakking dan ook mee te nemen. Helaas zijn wij gehouden om hierop streng te controleren Wij zorgen er te allen tijde voor dat op gewenste punten flessen water gekocht kunnen worden. Na aankoop zijn er gratis vulpunten om de flessen water te vullen. Heb je een allergie of intolerantie? Vul dan hier het allergenen formulier in.

Parkeren + Kiss & ride

Jullie kunnen op een minuut lopen van het terrein parkeren. Als jullie worden afgezet kan er gebruik worden gemaakt van één van de Kiss & Ride zones. Volg hiervoor de instructies van de verkeersregelaars.

Borg betalen en tickets ophalen

Ieder team dient voorafgaand aan het event een borg van € 150,- te voldoen via het inlogsysteem. Na betaling van de borg kun je via het systeem jullie PDF-ticket downloaden en printen (beschikbaar vanaf een week voor aanvang). Op vertoon van dit PDF-ticket ontvang je een pakketje met de toegangsbewijzen en informatie over het toernooi. Het borgpasje kan zondag vanaf 09:00 uur weer ingeleverd worden bij de infobalie nadat de tentplek gecontroleerd is. Als alles in orde is krijgen jullie een bewijs van borgteruggave en zal de borg binnen 4 weken teruggestort worden op het rekeningnummer waarmee de borg is betaald. De borg wordt niet gerestitueerd indien niet is voldaan aan de algemene voorwaarden of wanneer een team het terrein heeft verlaten zonder aanspraak te maken op terugbetaling.

Verplichte tascontrole

Nadat de borg betaald is en jullie de tickets in ontvangst hebben genomen, kunnen jullie naar de toegangstent. Hier krijgen jullie op vertoon van jullie ID (let op: een kopie volstaat niet) jullie toegangsbandje . Om veiligheid en orde te waarborgen zijn wij verplicht om een tas-controle uit te voeren op zaken die nadrukkelijk niet zijn toegestaan zijn. Flacons groter dan 100 ml worden absoluut niet toegelaten. Nadrukkelijk verboden zijn:  spuitbussen, sprays, drones, glaswerk, blik, (alcoholhoudende) dranken, voedsel, brandgevaarlijke stoffen, vuurwerk, (vuur)- wapens, (huis)dieren, (hard)drugs, hallucinerende middelen, (alcoholhoudende) dranken en etenswaren in welke verpakking dan ook, apparatuur, messen, stokken of hetgeen valt onder de slag- of steekwapenwet.

Tijdens het toernooi

Alcoholbeleid

HockeyLoverz streeft er ieder jaar naar om een geweldig seizoen afsluiting te organiseren. Wij houden er echter een wettelijk alcoholbeleid op na. Daarom maken wij gebruik van leeftijdsbandjes. Zo kunnen alleen personen van 18 jaar of ouder alcohol nuttigen. Wij schenken uitsluitend zwak alcoholische dranken. Tijdens het uitgeven van de leeftijdsbandjes dienen deelnemers hun identiteitsbewijs (een kopie voldoet niet)te tonen. Onze medewerkers geven aan de hand hiervan het geschikte leeftijdsbandje. De leeftijdsbandjes zijn zo gemaakt dat deze niet onbeschadigd af kunnen en deelnemers onderling dus niet kunnen ruilen. Onze handhavers houden toezicht op misbruik en markeren het polsbandje van de overtreder, om deze bij herhaling te verwijderen.

Tentplek

Ieder team heeft een stukje grond van 8x8m om de tenten op te plaatsen. Denk van tevoren goed na over de indeling, want meer ruimte is er niet. Het is niet toegestaan om zelf een legertent, vouwwagen of caravan mee te nemen. Deze zal door de organisatie geweigerd worden. Houd er rekening mee dat het vanaf de parkeerplaats een stuk lopen is naar de camping. De camping is niet bereikbaar met de auto.

Legertent gehuurd?

De legertenten zijn vooraf door ons opgebouwd. Jullie dienen alleen zelf luchtbedden en slaapzakken mee te nemen.

Openingstijden

Het terrein opent op vrijdag om 12:00 uur en zal sluiten op zondag om 16:00 uur.

Munten

Tijdens het HockeyLoverz event kan er uitsluitend met munten worden betaald. Een munt kost € 2,50 en daar kun je vrijwel alle eenheden behalve mix drankjes e.d. mee betalen. Let op: munten worden op het terrein verkocht bij de muntenbalies. Wij adviseren om dit eerder tijdens de voorverkoop te doen, die 1 juni 2019 start. Hebben jullie het inschrijfgeld binnen 14 dagen voldaan, dan ontvangen jullie 5% korting.

Kan er gepind worden?

Munten kunnen ook op het terrein gepind worden. Zorg ervoor dat je ook altijd wat contant geld op zak hebt voor het geval er een storing is.

Stroompunten

Wij kunnen niet bij iedere campingplek of legertent een stroompunt aanleggen, daarom zijn er meerdere punten op het terrein waar jullie luchtbedden op kunnen pompen of telefoons op kunnen laden.

Het ontbijt is inbegrepen

Voor alles wat wenselijk is zijn er  op het terrein  diverse eetstandjes aanwezig. Hier kan je van alles kopen. Denk hierbij aan pizza’s, pasta, burgers  en belegde broodjes.. Daarnaast is er ook een minisupermarkt aanwezig waar chips, koeken en snoep verkocht wordt.

Wordt er rekening met speciaal dieet?

Er is op het toernooi vegetarisch en glutenvrij eten beschikbaar. Heb je een allergie of intolerantie? Vul dan het allergenenformulier in.

Ik ben mijn tandenborstel of luchtbed vergeten

In de supermarkt worden naast etenswaren ook diverse handige dingen verkocht zoals tandenborstels, tandpasta, zeep, deo, tampons en ook luchtbedden en tenten.

Zijn er kluisjes aanwezig?

Wij raden aan om direct bij aankomst een kluisje te huren voor het opbergen van waardevolle spullen. Bij de infobalie kun je de sleutel voor een kluisje ophalen,. De kosten hiervoor zijn €10,- voor de hele periode. Conform de voorwaarden dien je wel een sleutelborg van € 10,- te betalen.

Kan ik op het terrein douchen?

Ja, wij zorgen voor een douchegelegenheid waar je het hele weekend gratis kunt douchen.

Is er voldoende EHBO en beveiliging aanwezig?

Er zijn het hele weekend, dag en nacht ruim voldoende EHBO’ers, handhavers en beveiligers aanwezig.

Mag ik tussentijds het terrein verlaten?

Het is voor deelnemers en begeleiders niet toegestaan om tussentijds het terrein te verlaten aangezien het om een besloten event gaat.

Noodnummer

Tijdens het weekend is het bij noodgevallen mogelijk ons te bellen op. Dit nummer wordt vooraf gecommuniceerd. Bel alléén als er een noodgeval is! Voor overige vragen kun je namelijk terecht bij de infobalie.

Hoe ziet het programma er uit?

Na het ontbijt, starten de activiteiten. In de avond hebben wij diverse artiesten die voor jullie optreden tot max.  23.00 uur. Daarna gaat de optredens door in de time-out.

Contact

Postadres
HockeyLoverz B.V.
Vantaabaan 1
3045 AJ Rotterdam

Email: info@hockeyloverz.nl

Partners

.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google